Countdown to Final Semester

tetiba pulak rasa nak mengupdate kali ni.. nampak macam tak ada gangguan kat office untuk hari pertama minggu ke 4.

alhamdulillah.
karang aku pulak yang tak habis-habis paranoid dengan benda benda macam tu. TT



nak cakap countdown tu boleh la jugak.. lama lagi kut.. ada dalam 6 weeks I think?
yepp.. sampai hujungg bulan January ni aku habis practical.

serious. kadang best. kadang bosan. emm bosan its more to aku tak banyak berinteraksi dengan orang.
aku ni jenis manusia yang memang tak banyak cakap unless dah jumpa dengan betul-betul yang tau perangai aku camna..
tengok la sembang dia tak ingat dunia..

but I'm not friendly person la.. thats y aku prefer move alone, tapi bila difikirkan balik, aku ni jenis yang suka bercerita.
haha sampai time sekolah rendah dulu masuk peringkat .. (jap aku check sijil) daerah..
daerah je punn masa 2004.. hahaha

yang part best nya, skill tangan jadi makin laju guna CAD, em boleh makan makan (its not like, makan nasik berlauk kari kambing) just snack and fefeling tengah buat eseimen..
yang dalam keadaan serious la..

kalo ikut cara biasa aku buat eseimen, sempat la melalak kejap, tido bagai..
tapi ni just focus on me work je.. even though dorang bagi aku kerja, tapi dorang tak cakap pun date line bila, aku buat je..
tak nak la buat tergopoh gapah, then banyak silap sana sini..

minggu ni dah masuk rumah ketiga yang aku buat.
not literally aku yang buat, just re sketch balik dalam cad.
kadang nak kena tengok betul ke tidak,

and aku ni sentiasa ada masalah 'ralat' aku lupa pulak istilah omputeh nya..
kadang lari sampai 50-100 mm, bagi aku as budak yang baru nak belajar ni, nampak macam gap tu tak ada la besar mana.. tapi bagi dorang yang akan submit drawing ke contractor, even just 0.01 mm pun main peranan besar.

nampak tak bertapa noobnya aku?

takpa. learning process..

next sem dah final. fuuu
hmm nampak gaya memang aku la still standing.. yang lain, harapan.. harapan menjadi layu~

kadang bila difikirkan balik, sedih jugak even certain time aku rasa annoyed dengan dorang. tapi tu a alarm yang dok kejut aku soh pegi kelas.. yang suka berebut printer dengan aku, rebut soket letrik kat studio, submit eseimen sesama, suka ambik idea aku bila dah tak tau nak buat model camna.. haha

yaa thanks guys! u're the best!

dulu masa baru kenal dorang, awkward gila.. tak reti nak sembang pun ada. dah aku sorang pompuan.. tapi nasib baik dorang pun jenis easy going.. so, dalam masa 2 weeks jugak dah ok da pastu.. itu pun gara-gara nak buat eseimen sanggup pinjam t ruler aku tengah pagi pagi buta sebab tunggu aku habis buat kerja..

kalo yang model pulak, sanggup lari pegi bawah blok aku tunjuk model memasing.. waktu tu semua dah tak fikir rupa macam mana.. eyebag berkaton katon tak pernah kisah, tak mandi tak payah cakap.. kadang nampak dorang keluar pegi beli lauk pun pakai seluar tido je.. aku pun as always, sem satu pun dah start pakai sweater ke sana ke mari, sampai housemate aku cakap sweater tu la harta paling berharga.. coz jarang guna baju lain..

aisheh~
dah ter'throwback' pulak.
demm..

haha kira sakit hati susah senan segala gosip semua aku dah boleh sangat dengan dorang ni.
paling best, part 'lanje melanje' ni

haritu ke main lagi nak belanja roti bakar ja..
sekali tengok, aku pegi rembut kuew teow goreang..

sorry bro.. bukan selalu en? haha

actually aku nak tulis pasal lain tapi dah termerapu ke throwback pulak..
so, tak pa la..

len kali aku tulis cerita yang tengah sangkut dalam kepala aku ni..

doa aku untuk dorang berdua yang setia dengan aku sampai sem 7 (tolak final sem ngan praktikal, oh campur short sem sekali) semoga korang berjaya dunia akhirat and kejar impian korang sampai jadi kenyataan.

aaminn..

la revende,
hasta la vista






Post a Comment

Latest Instagrams

© Hikayat Leyha. Design by Fearne.