"Blank Space"

salam subuh,

lately, aku punya jadual tido dah bertukar.
tido awal ko.. haa sampai lupa ada kelas.. haha bukan kelaas biasa la.. kelas silat.

dah tidonya kol 9 (malam), kelas silatnya pun start waktu yang sama.. memang tak dan la aku nak pecah badan..

lagipun takda orang nak temankan aku balik.. and, aku sengaja 'grounded' kan diri sendiri =3

tido kol 9, bangun kol 12 tengah malam. haa time ni la internet laju..
(sedangkan aku guna internet sendiri kut.. slow mende nya.. )

bangun tido, bangun tido, otak aku mesti nak nyanyi lagu "Blank Space-Taylor Swift"

hmm nampak gaya lagu tu berjaya pengaruh minda aku.. arghh! tidak!

suka tu memang suka la jugak dengar, tapi kalo mulut sendiri tetiba gerak nyanyi tanpa aku fikir, aa sudah.. tak ke parah tu.. adeh

"cause darling, i'm nightmare dressed like a daydream.."
jyeahh baby~

ada jugak la parody dari Bart Baker yang aku layan, gila aah

korang leh aa singgah kat youtube kalo nak nengok Blank Space-Taylor Swift

aku attach yang Bart Baker Blank Space Parody Version kat sini..
happy watching!



2 comments

  1. kontrol2... jangan sampai jadi yg bebukan sudah... kalau tido awal dah tu terjaga tengah malam tu.. sebelum buat apa2 yg nak dibuat... apa kata solat tahajud dua rakaat dulu kasi tenang sikit

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© Hikayat Leyha. Design by Fearne.