Bersyukur Atas Segalanya

Salamualaikum..

lama juga dah tak menyinggah dekat sini..
eseimen eseimen.. sem pendek memang tersangat la tak best.. hmm best la jugak sebab tak lama lagi dah balik cuti..
yang tak bestnya, kena amek subjek MQA.. and kena buat kerja grouping.

Ni la yang aku maleh.
Bukan sebab apa, kalo buat grouping, tak kira laki/pompuan, bila kita da divide part masing-masing, and hoping dorang buatla kerja seperti yang diharapkan, last-last end up dengan 98% hasil kerja kita sendiri
*marah face

Ni pun sempat menyempat singgah menaip kejap.
Tepu jugak mengadap menghadam segala tulisan, kalo drawing tahan lagi..
ni dah masuk zaman karangan SPM adeh, aku punya bakat penulisan dah makin tumpul la
tak salah g practice kat sini kan? haha

but, aku bersyukur yang aku masih ada peluang lagi..
PELUANG?

yepp.. peluang.. chances..
another chance.

group aku punya assignment ada peluang untuk baiki balik kerja kitaorang..
fuhh nasib..

dan berita yang semakin hot lagi hangat dekat blog-blog famous is,
"Dr. Fatin Liyana Asri Dah Bertunang!"

pergh. eh silap..
Alhamdulillah =]

Syukur, jodohnya udeh sampe..
orangnya lawa, tak salah bina masjid cepat-cepat.
Bakal suami dia? Pun doktor jugak.. fuyoo
eh, alhamdulillah.. ada 'kerja sama' di situ.. seronok!
tak paham leh tanya dengan mr. Husbeng

aku nak jugak carik arkitek. haha p aku syukur je kalo siapa yang dah 'berkenan' tu bukan arkitek.
Tak jadi masalah pun.. SYUKUR!
Engineer pun boley.. jangan CIVIL! (konfhem gado teruk.. haha *kidding.... but that is the fact)

dah baca-baca cerita pertunangan cik kiut miut Dr. FL tu, aku ternampak la satu link, Blogger Paling Cantik kut tak silap aku..

then, rajin lak mata ni nak perhati sorang demi sorang..
SubhanAllah! sungguh la.. aku yang pompuan pun cakap dorang lawa..
apa lagi kaum Adam.. *melting

dan,
hati terasa rendah.. merajuk seketika..
pujuk balik.. syukur.. Alhamdulillah

Aku masih ada rupa paras yang lengkap dengan pancaindera..
masih ada yang sayang.
ALHAMDULILLAH

TERIMA KASIH SEMUA =']






Post a Comment

Latest Instagrams

© Hikayat Leyha. Design by Fearne.