Amiga Sakitt.., tapi

>> aku selitkan sekali lagu Monster by Big Bang. Dapat lebih feel dulu..^^

sesi hati berbunyik dubdabdubdab ala ala Laksamana Sunan tengah bertarung dengan Mangala sudah pun tamat .. yay!

Entri dibuka dengan assalamualaikum^^
<tengah senyum memanjang ni.. hati tengah gumbira~^^>

Tak. Aku baru jer pas call member yang dah lama #lama ker?# menghilang. Dua hari tu kira lama la bagi aku. Sebagai member yang bertanggungjawab, hati tak tenang la.. Mana lah tau apa-apa terjadi kat dia. Risau d0o~ So, tu yang hati tak tenang kat sekolah asyik pike sal dia. *eceh!* Dah tutup kes. Dia okey. Dia cakap kalau dia sihat, dia datang la esok. Insya Allah. Jap. Mana aci dia ambik cuti lama-lama. Dahla baru lepas cuti, dia nak sambung cuti lagi. Hurmm.. Takpa la kut. Mungkin dia ada sebab lain. Who's know kan? 

Ni pun tadi amiga Eqa tengah mengalami triple combo set sakit dekat bahagian perut. Wallahualam la apa menda yang meng'attack' perut my filos. Janganlah ada menda-menda yang mengarut dalam badan amiga aku. Sudah sudah la dengan kenangan dulu. Taknak berulang dah. Aku harap amiga Eqa akan recover cepat-cepat. Lemah aku tengok orang takda semangat nak berjalan nih..

Tadi amiga sengaja usik aku dengan kucing. ughh~ macam cilake jugak kucing tu kat belakang aku tadi. Tak. Aku bukan takut kucing, tapi tak biasa. Aku jarang dengan binatang berbulu segalak suma ni. Cuak plus plus geli la bila amiga taruk kat belakang aku. dah aku tanak pegang, cara nak buli gurau ngan aku la tu. Konon.

Whatever pun, amiga kalau sakit, still boleh dibawak main. Bukan macam certain orang yang dah duduk melepek bila tangan terkena jarum kerongsang. hek' eleh. Luka takda la sebesar serombong kapal, tapi lemah badan macam kena langgar kapal titanic. ok. Itu klise.

hope amiga Eqa cepat-cepat recover coz pas nih banyak benda yang kitaorang kena buat. Together-gether~!^^  tu yang best tu. Dah la esok sengaja lari dari sekolah, bukan ponteng la lari dengan cari terhormat.. kitaorang g Mega Hotel. Jadi, apa masalahnya? ^^ =kesian gak kat Inche yang sorang kat atas tu kalau dia kena handle sorang-sorang junior esok. huhu=



Post a Comment

Latest Instagrams

© Hikayat Leyha. Design by Fearne.