Oh My Allah!


-menegok inche skrin desktop yang tengah loading macam siput sedut sotongah jam ni ha sampai aku dah lupa nak tulis apa.- =__="

Salam~
Ahlan wasahlan ya Ramadhan~ belum terlambat kut aku ucapkan. Tak sampai seminggu lagi puasa. Sekarang ni memang rasa tak cukup tanah nak catch up balik semua chapter subjects SPM. Tu laa.., dulu umi dah pesan soh belajar betul-betul.., jangan memain waktu form 4.., DEGIL! padan muka kena burning midnight oil untuk cover semua chapter form 4.. aku tak kisah kena burning apa sekalipun, janji dapat buat umi senyum golek-golek happy sampai telinga pun aku tak kisah...  ni tinggal 99 hari lagi, per cer bro? Nak buat cenggana, selagi kita berusaha, insya Allah semua benda dipermudahkan. Lepas tu baru serahkan dekat Allah nak buat macam mana.

Tadi tengah terawih tetiba aku teringat pasal PLKN. Ahh~ sudah!
 *Ya Allah ya Tuhanku, ampunkanlah dosa kelalaian hambamu ini kerana alpa dari mengingati-Mu*
Nak buat cenggana, aku pun manusia. Sifat tawadhuk tu belum wujud lagi dalam hati ni ha.
pas sembahyang tadi terus la bukak, then jenjejeng~.....



Ya Allah!! #speechless# arghhhhhhhhhhhhhhhh!!!TIDAK!!!!
this thing gonna be my nightmare, seriously.... 
Habis suma plan yang aku dah susun pas habis spm nanti. Dan tak lama lepas tu, aku check pulak amiga punya no.ic... tara!!~


 yes!yes!yes! we did it!!
yay yay! kitaorang sama-sama kena pilih! tapi penempatan tu aku tak sure la sama ke tak. I hope, dpt sama la.. sisterhood doo~ 

dah dah. that enough for today. banyak lagi benda yang aku kena buat daripada duduk tercegat depan komputer ni.. Salam Ramadhan to y'all~!^^







Post a Comment

Latest Instagrams

© Hikayat Leyha. Design by Fearne.