When 'Walking' life begins.. part 2

sambung dari entri yg lepas.. mengambil masa yang agak lama aku nak sambung hahaha

Salamualaikum, hye!

Banyak sangat jenjalan, lepas pegi ke FRIM tempoh hari dalam post aku yang lepas, keesokkan harinya aku g Bandar Hilir, Melaka.
Dah kali kedua aku jejak kaki ke sini..
First waktu aku mseh freshie gitu.. but kali ni aku g tempat len, no i mean still kat Bandar Hilir p kali ni g untuk investigate sal history.
As we all know, Melaka is historical place.. dari Portugis, Jepun, Komunis, Belanda sampai la berjaya di rampas balik oleh Tunku Abdul Rahman dan kita akhernya berjaya merdeka.. dan dah 57 tahun merdeka!.. eh, eksaited beno aku nulis sejarah ni.. maklum le.. baru je merdeka hari lepas.. eh?

kali ni berezeki jugak aku jejak Muzium Samudera.. haritu menanges coz x sempat nak jejak.. dan kali ni.. tadaaaahh~~

*view dari Muzium Samudera
hahaha
yippy.. hipp hipp hurrrayyy!!





harga tiket pun belaboi laboi aa kalo nak ziarah muzium ni.. 
aku nak share ape lagi aa kat entri ni..?
tu la lama sgt sampai lupa..
sorry u'olls
busy memanjang ahaks!

eeeuu 
k den mengundurkan diri duluan..

slm!


Post a Comment

Latest Instagrams

© Hikayat Leyha. Design by Fearne.