For Last Month

Assalam and good....morning huh? Still standing until early in morning. My eyes doesn't want to co-operate with me for sleeping time. Yesterday I doesn't sleep 'cause have a lot work to do. And the submission are just around the corner.. exam.. *sigh

Being in a uni-student life is most moments everyone wanted. There a lot of pros and cons study in uni life. Sound like..meh, but really... seriously, if u facing a hard time especially if u study at international/oversea university. Seriously, I repeat it again, it will be your hard time in your life.

uhuks. berabuk ku speaking ni haa.. influence baca blog omputeh ler ni ==

never mind. "Practice makes perfect"... and don't forget the last sentences, "... so, careful with what are practice of.."

uhuks..and..uhuks..
haihh.. semakin lanjut usia ni haa..

Semalam pulun buat kerja tak ingat dunia, (lupa lak nak amek gamba eseiment den, takpo la)
memang tak sedar jam sungguh. Member ku sorang numpang tido kat rumah. So, memandangkan ado orang dah amek port-utk-membuta aku, baik ku buat koja. yer dak?

Start wat keja dlm kol 1.30 pagi sampai kol 8 baru siap. Yang peliks nya ku tak ngantuk langsung. Ado tu memang da ada rasa nak lelap, p nta. Then, pepagi lagi Inche Bijaksana da call. haihh.. ku tengah sesedap basuh baju ni ado la yang nak kacau daun.

Lalu, dikejutkan dengan perkhabaran yang... mm.. menduga la jugak... ku rasa masalah tu personal so tak yah la kut share.. =] respect k? Alhamdulillah, suma da settle. Benda tu jugak la yang membuatkan aku makin tak leh nak terlelap.

Pegi hanta eseiment dekat-dekat pukul 10. Before keluar, wat kejap sesi soal jawab untuk uruskan tenant card untuk aku ngn Ida. Nasib baik eseiment aku sempat hanta sebelum solat Jumaat. Memang serabut la jawabnya kalo aku menghantar pas solat Jumaat.

haa.. yeay? alhamdulillahh... YEAYYYY!!!

rumah aku da ado fridge and washing machine!... trimas to Inche Ayahumi sekali lagi.. Terima Kasih bebanyak. Aku assume 2 natang ni hadiah untuk birthday aku..^^




maybe bagi sesetengah orang, ape kehel nya ayah nak dok bagi peti ais and mesin basuh as birthday gifts?
Actually, ayah aku beli mana da ckp apa2. Aku je yg memandai assume natang ni hadiah. Rasa bersyukur gegila! *even dlm hati rasa sayu ja, coz suma da lepak kat rumah, aku ja yg tengah struggle habeskan sem ni.

Ku rasa tu ja kut yang jadi dlm bulan lepas and awal bulan ni.

haa.. gigi aku asyik berdarah sekarang. huehue. ntah. ngee~~

k.bye!

wasslm

Post a Comment

Latest Instagrams

© Hikayat Leyha. Design by Fearne.