Selamat Pengantin Baru!

Assalamualaikum! Baraka Allah!!
Sungguh percaturan yang Allah sediakan tu tersangatlah cantik lagi tersusun. =)
btw, thanks to Hyun Myda,(kacau tido petang aku ==) kalau tak kerana beliau yang menghantar pesanan ringkas berkenaan dengan tripod aku, konfhem aku tak tau kazen aku tu nikah sanding bila. Nanti tau-tau da pregnant! fuyooo~~

Sungguh, aku masih dalam situasi terkejut and bersyukur sangat-sangat. Dek kerana keterujaan aku ni, terus aku buat entry ni. (gambo pun mano sampai laie ==)
Tahniah..tahniah..tahniah...! Kepada sepupuku, Nur Syahira binti Sufian.. yang kini sudah pun bergelar isteri kepada seorang lelaki (adeh, aku lupo nak tanya nama husband dia) hahaha

Lalu berkumandanglah lagu Maher Zain, Baraka Allah Lakuma wal barakah.. weee

 

kat sini aku doakan korang bahagia hingga ke akhir hayat, till Jannah inshaa Allah! 
kawen di usia muda memang banyak rintangan, dugaan sebab suma darah muda.. pape pun korang mesti handle, jaga, take care diri korang masing-masing.. Paling penting! COMMUNICATION! apa yang jadi, discuss elok-elok. 

To Ira;
Semoga Ira menjadi isteri yang solehah~~ aammiiinnnnn!
jaga makan, pakai husband sendiri wok! 
hidup anda lebih terjamin dibawah keredhaan Allah kalau suami redha =)
Kata Rasulullah, "kahwin pembuka pintu rezeki, syaitan menangis bila tengok anak Adam kahwin" 
so, korang~~ waaa sweett nyerr. aku yang tengah buat entry ni pun sengihh sorang-sorang ^^

to, Ira's Husband;
please, take a very good care of her!
she's strong person.. never letting her down.. never let her cry again..
Didik dia dengan ilmu-ilmu yang berguna
Tegur dengan cara baik kalau dia tersilap =)
and, selamat membina Keluarga Bahagia!! -Aamiinn inshaa Allah ^^


p/s: copek2 lo dopek baby wehh~~

Post a Comment

Latest Instagrams

© Hikayat Leyha. Design by Fearne.