Time for Change; alone to smile

i think.. hahaha rather live alone, in the 3 empty rooms, one living room and a kitchen than 'bersekut' with people that doesn't have a manner..
aha.. Assalamualaikum by the way..
Sukahati terjah jer kan..

Sekarang ni tengah memasang misi dan visi "To Excel" untuk memburu impian dan harapan demi menggapai cita-cita dan kejayaan. <awat, ayat aku makin skema ikut dewan bahasa dan pustaka =="?> okeyy.. thats mean, mood aku tengah okey..kutt.. walaupun aku rasa cam stress out jugak hidup dgn org yang terkena kejutan budaya tapi..hmm nobodys perfect, right?

Kayy~ entry aku malam ni bukanla berkaitan dengan  depa yang takdak manners tu suma..
First, aku nak share sikit kejayaan beberapa buah institusi yang berjaya dlm exhibition PAM taun nih.. Congratulations to Taylor's University for the third place, Lim Kok Wing University for the second place and the winner goes to Universiti Teknologi Mara Shah Alam (kalau tak silap.. polytech ke uitm aa..? yg aku ingat dia sebut shah alam tadi..) tu untuk kategori booth paling lawa.. mmg lawa pun booth diorg.. compare dengan kitaorang punya.. p nak wat camna, university aku pun baru first time join exhibition ni sebab baru kena qualified oleh PAM.. err PAM ni stand for Pertubuhan Arkitek Malaysia rasanya..under Lembaga Arkitek Malaysia (LAM).. apeke name 'pam' 'lam'? hahahahaha.. tu singkatan.. senang nak sebut..

meh aku show skit booth diorang.. lokasi dekat 1Utama, Damansara.. aku pegi time closing ceremony, 8 September.. aa kira smalam la..
*abaikan model tu.. koleksi peribadi.. muhahaha~


Ni booth yang dapat first place.. uitm shah alam kalau tak silap.. congratss.. at least local u still bekebolehan than international u.. tapi aku international kayy~


here we come.. Lim Kok Wing's University punya booth.. lawa.. diorang pandai main warna.. da nma pun creative university.. member aku cerita nak ambik architecture course siap ada exam lagi.. kira macam saringan la jugak.. yeker? sejauh mana kesahihan benda tu, aku tak pasti.. wallahualam <peace>
Satu point je beza dgn first place.. redha je la.. anyway, congratulations!


Tapi apapapun aku still suka yang ni!! From Taylor's University.. lawa tak lawa tak? yerr saya tau saya mmg menye'poiled'kan gamba pegi duduk terlebih sopan kat situ..==" tapi serious, ni la universiti idaman aku sebenarnya.. tapi takpa.. rezeki memasing kan? congratulations.. in the third place.. hihi.. menompang glamer japp..



Yang ni aku tak sure uni mana punya.. tader tag nma ke hapa rujukan mahupun banner, tapi design da lawa da.. takpe.. try harder next time~!


tadaaaaa~! ni la booth uni aku.. from Linton University .. aku numpang femes la kejap.. ada gak tulong buat.. sikit jer.. setakat basuh buluh, main ikat ikat, bukak tali.. takda apa aah.. p aku bangga jugakla.. at least booth kitaorg lawa compare dgn booth yang laen.. tanak aa sebut nama.. shuutt~


ni namanya da takda keja.. tawaf shopping complex tu da tak terkira berapa banyak pusingan.. rasa  nak tercabut jugak kaki tapi keterujaan tu mengatasi segalanya and at last, bergambar jugak dengan Chris, Malawi-boy sebelum sambung tawaf shopping complex tu lagi.. 

and the next story nya, aku melepas gak gian aku nak tawaf satu shopping mall.. ada jugak orang sudi jadi tour-guide aku.. kalau tidak, mau nya sesat.. giler besar kutt 1Utama ni.. bagi aku la.. bagi korang biasa je..kutt..
Jap.. aku ingat balik nma kedai yang aku terjah bersama dengan Farah tadi.. errr..errr.. ape ke nama kedai 5 hinggit tu..? aa lupa da pulak... tak yah aa..dari satu kedai ke satu kedai kitaorang masuk.. belinya tidak pun, setakat cuci-cuci mata je.. bajet kena agak-agak jugak la...

Setakat tu jer la pengisian entry untuk awal september ni..
aku harap, apa yang aku planned, semuanya berjalan lancar.. aku takmau susahkan parents aku.. insya Allah.. aku nak berusaha sebaik mungkin..

Idea move out, maseh dalam perbincangan.. yeay! aku nak tinggal sorg.. sapa nak join.....? sila klik iklan dibawah ;)) 





Post a Comment

Latest Instagrams

© Hikayat Leyha. Design by Fearne.