Dulu vs. Sekarang

Salamualaikum,
lama jugak aku menyepi..

banyak dah cerita masuk draf, tapi dah lupa nak sambung part mana..
maafkan daku membiarkan belog dah macam Highland Tower

jadi meh la aku meriahkan sikit dengan beberapa gambar-gambar kucing comel dari page Saya Suka Kucing ni.. setiap hari tengok post dari dorang ni, aman bahagia hari aku ..

so,ni la beberapa perbezaan antara kucing zaman dulu dan sekarang.. comell wehh.. tak tahan aku

1. Duduk atas TV



2. Memanaskan badan




3. Mengacau personal space manusia



4. Memburu




5. Melihat burung



6. Menyimpulkan barang



7. Memancing




8. Dating (yang ni aku rasa kapel paling lawa)




9. Bermain





10. Selfie bersama tuan



11. Berlari



12. Aktiviti Memeluhkan Badan



13. Melihat burung secara berjemaah (tak bleh blah >..<)



geram tol aku tengok sekor-sekor ni.. 
rasa nak picit-picit je mana yang gebuss.. yang kering tu, bagi makan banyak lagi.. biar buntal.. boleh buat bantal haha

aku tinggal 2 minggu lebih lagi nak habiskan final sem.
jadinya aku tersangat super duper busy (tapi sempat menyempat curik masa tengok movie) dengan thesis, model, exam perghh.. 

doakan yang terbaik..
aku hargai jasa korang dunia akhirat ^^

last but not lease, happy belated birthday to me XD

p/s: aku plan nak buat giveaway time birthday.. gg sungguh tak sempat menyempat.. takpa.. dah free sikit abis azab mood zombie dah hilang, aku spent masa lebih lagi dengan blogging ni.. rindu rakan-rakan blogger skalian TT


Take care.
wasalam

La revende,
hasta la vista


5 comments

  1. ni lai le!
    al the best utk pengakhiran!

    ReplyDelete
  2. hahahaha lol comel je hahaha . all the best for your final sem! :)

    ReplyDelete
  3. Looking at these photo rasa macam nak sangat kucing.. Tapi hedgehog pon kiut jugak.. Eh sugar glider lah.. Ala hamster comel jugak.. Dan akhirnya apa pon tarak..

    ReplyDelete
  4. Ingatkan nak story pasal langkawi. But nevermind. Yosh~ chaiyok utk final!!!

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© Hikayat Leyha. Design by Fearne.