NEW YEAR GIVEAWAY 2016 BY IZYAN ATHIRAH



*Salamualaikum..*



/klik pada banner untuk sertai contest yang ohsem!

Di mulakan dengan bismillah..

penganjur beri keizinan untuk buat ayat sendiri jadi otak aku pun berputar ligat ibarat taufan memerah idea yang sedari semalam terloncat-loncat nak keluar. 
(abaikan penggunaan ayat yang terlalu hiperbola)

jadi bertarikhkan 16 Januari 2016 ni, aku menulis ikhlas dari hati kepada si empunya belog yang kalerful ni aku ucapkan 




yeayy! (maaf aku terlambat 10 hari .. hmm jadi belated la kut?)




jadi masih tak terlambat lagi aku nak wish.. Happy Belated Birthday Izyan Cinnamon!

(ehm aku pulak yang terlebih eksaited)

jadi di sini aku berdoa *wish* agar Cik Yan :

1. Dirahmati dan sentiasa dalam keredhaan Allah SWT
2. Moga berjaya dunia dan akhirat
3. Diperluaskan rezeki dan dipermudahkan segala urusan
4. Kekal sihat dan cantik selalu *wink wink

aamiinn.. 
inilah entri khas aku buat untuk Cik Izyan Cinnamon <3 <3

Di sudahi dengan alhamdulillah.. 

moga kita dapat mengeratkan ukhwan sesama kita.. =D

wasalam..

le revende,
hasta la vista


p/s: pemenang hadiah misteri seramai 5 orang dicari. jenjejeng... mungkin anda orang yang bertuah memenangi hadiah misteri ni.. 


2 comments

  1. comey nau entry.. all the best sis~ :D

    ReplyDelete
  2. Saya dtg lagi untuk membuat terjahan kali kedua hihi Pasni tak dak dh terjah entry tunggu saja keputusan pada 8/2 ^^

    P/S:Harap awak sudah mengikut syarat yang ditetapkan,Sila jujur ye,dah ikuti syarat alhamdulilah semoga ia dapat mengerat kan lagi silaturahim sesama kita :-)

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© Hikayat Leyha. Design by Fearne.