Happy Weekend! Thank you Kalia

Salamualaikum..

baru je nak blogwalking tetiba tertengok post terbaru blogger Kalia ..
emm curious aku bukak la..

alhamdullilah.. rezeki awal tahun lagi ni.. aku menang as bloglist untuk segmen #SiapaAku by Kalia





terharu aku.. tak sangka ada jugak yang bagi pengiktirafan dalam pengenalan diri aku huaaa
you made my day aa Kalia.. serious happy.. Thank you so much!

ni yang bagi aku semangat lagi ni untuk terus keep update dengan blogger-blogger sekalian.. 
and kepada yang menang hadiah dari aku, from Tashira's segmen, aku ucapkan tahniah jugak!


aku rasa macam nak jumpa sis tu face to face memandangkan rumah dia tak jauh dari tempat study aku, haha tapi aku tengah jauhhh di seberang laut sekarang so, sabar yaa sis.. aku pos kan je la hadiah tu.. nak jenguk siapa yang menang hadiah aku boleh la klik SINI


siapa yang nak berkenalan dengan aku boleh la baca kat SINI.. taknak pun takpe.. malu la aku nak promote diri sendiri ni haihh.. TT


terharu aku .. thanks korang.. selamat berkenalan. semoga ukhwah berkekalan. =D

La revende, 
hasta la vista 




Post a Comment

Latest Instagrams

© Hikayat Leyha. Design by Fearne.