New Color Shades by Kylie Jenner

aa ok.. aku dah masuk mood gegirl things ni.

semalam aku dah upload pasal Lip Kit By Kylie Jenner then harini tadi aku pegi la 'jenguk' atau lebih spesifiknya 'stalk' instagram @lipkitbykylie

dengan harapan, please la please la ada buat giveaway ke free to sapa yang komen first ke
(cara orang promoting barang sekarang)

tapi apa yang aku jumpa hanya lah *lap air mata hujung lengan baju
new color shade ! huwaaaa
kaler yang sedia ada pun aku tak terbeli and dah sold less than a minute lagikan kaler yang baruu..
*nanges bucu katil lagi

dan inilah new color shade yang dikeluarkan oleh Kylie lepas Candy K, Dolce K and True Brown K.



ekceli Kylie ada buat contest, (haa siapa cakap orang Malaysia je yang buat contest cari nama Shawl.. dorang pun buat jugak tauu)

Kylie cari siapa yang boleh bagi nama yang paling sesuai dengan color shade yang dia keluarkan.. jadi dalam masa beberapa seken jer, beriban riban la manusia comment.. 

iye ler.. sapo la tanak dapat pengiktirafan dari billionaire kan.. lagi-lagi orang 'sana'
berdesap desup haa dorang comment.. 

tapi malangnya, Kylie dah jumpa nama yang sesuai dalam masa yang singkat.. 
jenuh jugak aku dok scrolling comment comment dorang.. Berusaha nak cari bila masa Kylie jumpa..

tapi apa yang aku jumpa is si gerangan yang berjaya menambat hati Kylie ni untuk bagi nama special untuk kaler baru rangkaian lip kit dia.. 




whoaaa wait..!
what is the name again?

yep guys.. korang tak salah baca. 

Introducing, new color after Candy K, Dolce K and True Brown K, is POSIE K!
(aku terus wonder, mana pegi group PussyCat Dolls.. haha! abaikan)




mula-mula aku tergelak jugak.. tapi takpa la,. dia punya product and dia dah berkenan dengan nama tu, so why not kan..

So, ini lah antara kaler-kaler yang akan di restock and di release kan dalam masa terdekat. 
macam aku cakap dalam entri before ni, selagi aku tak beli Sugarbelle, aku tak mampu lagi beli lip kit ni yang cekik tulang sulbi aku...haha

ikutkan harga biasa, lip kit ni cuma $29 jer.. 
jer ehh?

convert MYR still fikir dua tiga kali jugak ehh..
tapi kalau quality bagus, why not just spend untuk satu shade compare yang murah tapi beli berlambak lambak and tak bagus untuk bibir.. 

jadi sayangilah bibir anda setiap hari! *bernada iklan Vitagen

p/s: kalau aku dah beli Sugarbelle, aku akan buat la review ehh.. kesian jugak korang tertanya-tanya menatang apakah Sugarbelle tu.. 

p p/s: segala review yang aku buat ni tak ada kaitan dari mana-mana pihak. Aku just buat saja sebab aku suka shade yang dikeluarkan. Jadi, bare in mind, aku tak dapat apa-apa royalti tau.. 

kalau dapat aku la orang pertama lompat sampai ke bima sakti!




Post a Comment

Latest Instagrams

© Hikayat Leyha. Design by Fearne.