Perasmian Blog Baru..

holiday dah habis.. semua orang pakat malas nak datang sekolah esok.. #termasuklah aku#
Assalamualaikum!^^

Yang atas tu mukadimah jer sebab aku taktau dah ni blog yang ke berapa aku bukak.. hahaha akulah sebenarnya orang yang suka signup dekat gmail untuk meramaikan keahlian dierorang.. kalau Inche Google dapat detect aku, rasanya dia mesti cakap cenggini :

"Balik balik dia lagi yang signup..! Buat penat aku jer nak bukak dia punya akaun ni.. punya berlambak akaun dia yang dulu-dulu bukan nak bukak balik pun!" <echeh!>

lau Mr. Nuffnang pulak:

"ish! takmau aku nak approve budak ni.. kejanya asyik nak signup p taktau nak aktifkan akaun.."

kepada Inche dan Mr diatas, lau aku dapat tau yang korang cakap macam tu.. aku baling selipar sebijik sorang biaq melekat dekat pipi korang berdua.. suka hati aku la nak buat apa pun.. Customer Always Right tak gitu Inche dan Mr berdua sekalian? ^^

doa-doa la blog ni jadik blog terakhir yang bakal aktif dalam hidup aku untuk melariskan Inche Google dan Mr. Nuffnang sekalian.. naik bosan gak aku nak buat benda yang sama tiap kali signup dalam blogger ni.. hihi^^

nie sebagai perasmi tirai,
aku blah dulu.. next entry nanti aku share dengan korang apa yang aku buat sepanjang cuti dua minggu yang lepas .. #bunyik cam karangn bahasa melayu UPSR jer =.=#

Post a Comment

Latest Instagrams

© Hikayat Leyha. Design by Fearne.