25 THINGS THAT MAKE ME HAPPY



Salamualaikum fellas^^

hmm jadinya aku buat entry ni sebab aku harap dapat sebarkan lagi happiness kepada seluruh Galaksi Bima Sakti .. ok jujur.
aku kena tag senanya  =_= hahaha tapi nampak cam aku tengah free sekarang so, aku sebarkan je la lagi kepada sesapa yang nak .

yang jadi tukang sebarkan virus ni kepada aku is Yuha Adie, klik nama dia untuk baca entry dia pulak. 

Syarat yang simple:

 Buat satu post dan letak gambar di atas dalam post entry
 Bagitau siapa yang tag korang
 Senaraikan 25 perkara yang buat korang happy tak ingat dunia (dalam bahasa apa pun boleh janji boleh describe kebahagian korang)
 Lepas jawab tag 5 blogger dan pastikan dorang tau
 Last sekali kongsikan favorite quote korang.. [tiada paksaan]


ok here we are.. jenjejengg 25 benda yang buat aku happy /akan happy/ pernah happy.. (lebih dari tu pun aku boleh senaraikan XD)

  1. Makan tanpa risau gemuk
  2. Makanan sedap yang free
  3. Lepak rooftop sambil tengok bintang
  4. Internet yang laju sepantas kilat
  5. Travelling 
  6. Lepak dengan le siblings and gelak dgn le family
  7. Panorama belakang rumah sewa aku
  8. Suasana nak hujan dan air hujan
  9. Lagu and movie yang #deep
  10. Belajar tanpa di ukur dengan pointer mahupun grade
  11. Dapat duit dari usaha sendiri
  12. Belanja family aku makan/shopping/travel
  13. Bagi sedekah dekat orang di kaki lima (kadang aku sedih kalo takda bajet TT)
  14. Dapur yang neat and tidy!
  15. Masakan aku menjadi and sedap seperti yang diharapkan
  16. Ada rumah sendiri (studio minimalist style)
  17. Buat segala benda tanpa ada orang judge (haha!)
  18. Jumpa Japanese General *lompat sampai Milky Way^^
  19. Qada' tidur lepas 2 hari jadi zombie
  20. Shopping tanpa bayar!
  21. Jumpa member yang berkurun dah asyik bertandang dalam mimpi
  22. Belajar benda baru dan berfaedah
  23. Adventure sports: Skydiving, paragliding, bungy jumping hoho
  24. Cuti (ofkos!)
  25. Bila Najib letak jawatan. Kesian aku dengan Malaysia ni.. 

orang yang aku tag untuk meneruskan virus happy ni: 




 Qila / Kim Cha / Mimi Bella / Leya / MD


Favorite quote: 



ok done.. kepada sesapa yang kena tag tu share-share la link kayy.. aku pun nak jugak tau camna nak buat korang happy *wink

and kalau ada yang sudi nak meng'happy'kan diri.., boleh jugak share link kat bawah kayy

ok sampai sini je

wasalam..
La revende,
hasta la vista


9 comments

  1. No 25 tuuh rasanya satu dunia akan happy .. Hahah. . bte, terima KAK h tag. Jap g saya jawab ehhhh ^.~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uishh typo teruk ..
      *btw, terima kasih tag.
      Dah jawab

      http://kimchaa.blogspot.my/2016/02/25-things-that-make-me-happy.html

      Delete
  2. aduh.....macam-macam tu....seronok kat dunia..jap ya...nak listkan....

    ReplyDelete
  3. hahahha 25 wins!!!! hihihi inshallah qila buat nnt hehehe <3 maceh tag <3

    ReplyDelete
  4. wah wah wah...berani mati ekau ek??

    thanks for rsponding bruh!

    ReplyDelete
  5. Thank you tag.. Ya Allah lamanya MD nak reply.. Hahahaa.. InshaAllah nanti ada masa MD buat..

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© Hikayat Leyha. Design by Fearne.