Nak Tido..!

pejam celik pejam celik mata tengok jarum jam kat tangan dah nak pukul 3. uhh~ macam cilake jugak mata ni tak dapat tido.. mungkin tak biasa dengan suasana persekitaran kut.
Aku, filos, Oda ngan Mizan jadik photographer sepanjang Kem Perdana kali ni. Penat tu memag penat, tapi nak buat cenggana mata tak dapat nak layan.. pfftt~

kitaorang lepak kat surau. Memandangkan line internet sampai kat surau dan tak sampai kat blok teknologi (kat belakang nuu hah), so kitaorang mengambil keputusan untuk lepak golek golek kat surau. Ok. itu Mizan yang buat. Aku tido sekejap pas siap pasang charger battery camera member. Then, bila bangun balik, rasa macam paralyzed jer badan belah kiri. Sakit doo~

Mungkin antara sebab aku tak dapat tido adalah:
1. Ni surau, takkan aku nak tido golek-golek kut macam kat rumah =.="
2. Kitaorang ada dua laki, dua perempuan. Tak manis jugak kalau nak tido tak ingat dunia dengan member laki kat sebelah kan?
3. Sejuk dan terang. Kipas pusing-pusing kat dalam surau ni sejuk nak mati. Ditambah lagi dengan angin kat luar, perghh rasa macam ayam masak merah ditambah perencah Knoor-Cukup Rasa.. (lapa la pulak..ngee~)
4. Amiga tak tido. Tak sedap jugak nak tido kalau Inche Oda belum tido.

Tapi yang penting, aku rasa skunk ni aku memang tak dapat tido lagi.

Post a Comment

Latest Instagrams

© Hikayat Leyha. Design by Fearne.