Pre-Post Before Holiday

Assalamualaikum.. morning everyone~

huhu, sudah usang dikit belog ni di tinggalkan .. uhuks~
asal ingat balik kenangan ber'selfie' bersama abg sendiri terasa senyuman makin panjang ke hujung telinga..
waa happy nyaa

"Coz I'm happy,
clap along and give u feel like room without the roof
Coz I'm happy 
clap along and give u feel like happiness is the truth~~"
oh yeahh~~
serentak dengan tu jugak la lagu si pharell william tu berkumandang kat telinga den.

alhamdulillah!
hari ni terlepas azab siapkan model yang menyangkutkan aku dari balik bercuti.
tu la. menggatal pegi tangguhkan keja. kan dah jadi camni. p alhamdulillah.. aku dapat siapkan dalam masa semalaman. huehue..

actually dalam minggu lepas ;agi aku plan nak siapkan suma assignment aku.. yang len da submit, tinggal model ni jela.. pastu dalam minggu lepas jugak la banyak beno benda terjadi nya hadoi~
aa aku try list out kan balik apa yang aku buat seminggu minggu lepas;

Selasa: [pagi] exam, [petang] kerja (majlis perbandaran nilai)
Rabu: [pagi] exam, [petang] g tolong abg k pindah memindah rumah, [mlm] buat kerepek seaweed
Khamis: [pagi] tidooo~~, [mlm] g tgok maleficient
Jumaat: pagi-mlm, kerja
sabtu: g kenduri doa slmat la apa ntah lagi yg penting gi makan
ahad: akad nikah abg k ngan nani (p ku tak pegi pun, dok buat eseimen =3)

haa, sampai la hari ni baru aku ada masa nak bukak belog ni..

meh sini, ku nak show off sikit keja yang menyekatkan perjalanan balik aku .. tadaa~~




ni kira elok korang tgok dah berangkat tegak dindingnya.. aku nengok dari awal, macam tak da harapan langsung.. hahaha

ok. enough utk keja harini. Aku nak cerita pasal kerja aku hari jumaat yang lepas.
ini sangat menarik yerr

ehem. event ini anjuran elevate company sdn bhd. dorang tgh buat promotian untuk dunhill something2 la.. aku pun tak berapa tau sangat. yang aku tau, tema dorang buat event ni, Bali nak yang santai2 punya.

Aku datang2 ja dah terpampang besa signboard kat atas stage;



datang terus setting khemah, sepatutnya tu keja satu lagi company.. kitaorang serve makanan je pun.
yang paling buat aku eksaited tak ingat dunia bila dorang cakap Nabil Ahmad nak datang.
[melompat jap, ] HIP..HIP HURRAYYY!!

p memang la. manusia ni bila dah ada harta pangkat nama semua mana nak pandang orang kelas bawahan. aku yang dok kutip pinggan kat meja nabil tu sendiri agak tersentuh. tak pandang langsung. aa tader la aku nak mintak perhatian, just cakap terima kasih sudah la.. jangan kan meja nabil, meja orang biasa pun berlagak sungguh macam dorang dapat gaji berjuta nam sebulan =]
manusia~ manusia~
so, aku harapkan sangat, jangan perlekehkan budah waiter.. kita tak tau dia kaya ka miskin, tengah study apa, and yang paling penting kita tak pasti sama ada di buat part time sama ada nak cari duit atau suka-suki nak menimba pengalaman.
this what we called "LIFE"~~

k enough nak merapu sal budak waiter.
aku kasi korang tengok lagi suasana majlis malam tu.




memang best la. moment yang paling aku tak leh lupa aku jumpa dengan ehem ehem... malu la nak sebut.. abg titew abg titew~~ (buwerrkkk!) setiap kali teringat mesti senyum sampai telinga.. seriously, aku sendiri yang served meja dorang. who? abang aku, Nabil Ahmad ngan isterinya yang cantik, Atilia and beberapa 'artis' yang tak berapa nak artis la..

so, setakat tu je la kut sharing aku kali ni..
actually ni entri ni dah tertunda dari last week lagi.. sorry guys.. ntah apo la dibusykan sangat.. n aku pun dah selamat berada di kampung halaman..
last photo, waktu kerja tempoh hari..eechewahh

cc: isteri nabil, kak Nazirah n kengkawan sekerja.. =]




Post a Comment

Latest Instagrams

© Hikayat Leyha. Design by Fearne.