Destinasi Seterusnya...

yupp..salam sejahtera macam biasa wat semua yang sudi menghadap tinta versi merapu hari ni. Di sebabkan kegagalan untuk bekerjasama dengan Inche Mata, wujudlah entri kali ni. Sakit hati jugak nak update entri guna tab harta bapak ni haa.. Almaklum la, aku bukannya expert dalam semua benda. Nobody is perfect, right? hah. cliche tetengah pagi buta =]

Berkenaan dengan title entry kali ni, aku tak pasti macam mana hidup aku lepas ni. Iye la, memang la hidup macam manusia biasa,tapi hala tuju kesinambungan pendidikan *ayat kamus dewan bahasa dan pustaka kut* aku lepas result spm keluar. Lepas spm ni la bermulanya semua hala tuju masa depan. If and only if kita ada One Direction jer, gamaknya tak majulah dunia ni. Iklan jap. Aku ingatkan nak taruk parody lagu What's Make You Beautiful kat sini. Tapi memandangkan aku dah cakap alasan kat paragraph atas, harap kome semua paham la yer.. Kalau nak tengok gak, boleh le singgah kat youtube, pegi taip "nigahiga-why selena broke up with justin". Niat aku nak taruk video tu jadi selingan kat entri kali ni terpaksa aku padam macam nak padam white board dengan permanent maker dengan kain pelikat  =]

Kalau aku hafal nombor siri matriks aku, sekarang ni jugak aku tukar course yang aku nak ambik kat matrik tu. Aku cam dapat rasa yang aku tak berapa sangat nak cope dengan science stream lepas ni. Lebih baik dpt sikit daripada takda langsung kan? At least, aku dapat main dengan segala format akaun banding hafal formula physics yang boleh jadi faktor muntah pelangi.

Aku pilih dua jer. Nak jadi architect or accountant. Aku tak nak la apa yang jadi kat akak aku yang sorang tu jadi kat aku. Doa banyak banyak harap umi ayah faham. =]

Post a Comment

Latest Instagrams

© Hikayat Leyha. Design by Fearne.