Week 5: Untuk 3 Hari

Salamualaikum..

sambung pulak cerita minggu kelima budak praktikal.
kali ni tajuk "Untuk 3 Hari"

cehh.. dah macam bunyi tajuk cerita dah haa..

straight to the point. Minggu kelima ni aku turun office untuk 3 hari je sebab 2 lagi public holiday.
Company ni tak bukak hari Sabtu k.

Senang sikit kerja aku haha (dasar... sedasar lautan pasifik sungguh)

Thursday for Maulidur Rasul, then Friday for Christmas..
clear? ok good then.

Walaupun hanya untuk 3 hari ni, aku terasa ohmaigadd.. why and why... terasa macam panjang sungguh.. kalau aku duduk diam kat rumah.., hmph tak payah cakap.. masa berlalu sekelip mata je weh..

dah la banyak staff yang dah leave awal.. kiranya habiskan cuti hujung tahun la..
aku? macam biasa ada jugak dapat kerja. (yang sangat confusing.. seriously)

and kali ni aku tak boleh blah, perasaan yang setiap hari datang singgah dekat aku..
aku dah cuba sedaya upaya untuk lawan, tapi apakan daya..

macam ni la rupa aku setiap hari dalam minggu ni.

kena serang dengan perasaaan mengantuk!


me exactly like this..

dah la kena dodoi dengan suara Malique.. 
adehh..

mau tak menangis aku.. cuba perang diri sendiri.. tapi aku tak la sampai tido krohh krohh ..
mau kena hambat dengan bos ..


so, apa yang aku buat most of the time..


obviously aku boring tahap dewa.. jadi aku conteng keluar segala benda dalam otak.. 
ni la hasilnya..



Jadi aku mintak jasa baik korang meh share tips hilangkan rasa mengantuk dalam office dengan aku.. 
aku hargai sesangat..

mana yang bertuah, aku post hadiah dekat dia.. hahaha
(serious talk.. *sambil buat muka tegas)

p/s: aku dah tido malam awal dah.. 
p p/s: office aku takda pandangan (tingkap) TT

wasalam 

la revende,
hasta la vista


Post a Comment

Latest Instagrams

© Hikayat Leyha. Design by Fearne.