Beauty Stuff Giveaway by Sally Samsaiman


//klik pada banner untuk join giveaway !

Soalan yang diberi :

"Kenapa Sally perlu berikan barangan SimplySiti @ Nature Republic kepada saya...?"


Jawapan:

Sebab saya sangat suka facial and cosmetic products especially brand yang organic and support lokal for sure! plus affordable.. (kalau dapat free lagi shiokk weh) XD 
spent time for myself and jaga penampilan diri ni boleh tingkatkan self-esteem. 
ehemm.. saya ni pemalu orangnya ._.

lepas pakai product Nature Republic / SimplySiti , mana lah tau saya boleh score final sem ni.. Alhamdulillah. 
sis dah jadi orang yang penting dalam hidup saya =')

**** **** ****

Coretan:

to be honest, 
until now, aku tak jumpa skincare yang matching dengan kulit aku.
 Ingat tak cerita pasal aku try Hada Labo? 
from that aku discover, benda mahal tak semestinya elok. 
and benda elok tak semestinya mahal
=D

tapi kalau dah brand Urban Decay, Sephora, Mac, Kylie Jenner bagai ahh konfhem lahh bagus gila. 
Nama pun dah branded. Berdarah je mata tengok harga nak beli.
last-last tepek bedak baby jer dengan harapan muka tak berminyak otw nak ke kelas.
sekali baru selangkah keluar rumah, nahh kau
minyak boleh goreng ikan talapia 3 rasa.. 
maklumlah, sekarang panasnya lain macam
lagi-lagi panas badan
hati to be specific.. 

haha.

last from me:

Everyone deserve to be beauty but for me, we deserve to be happy and appreciate who we are. 



nahh ni hadiahnya.. lekas lah join!
dah nak tutup contest ni tak lama lagi.. 
all the best y'all 
^^

Duration Contest:
16 March 2016 - 26 March 2016






5 comments

  1. All the best awak :) nak try jugak laah .. Hehe

    ReplyDelete
  2. as,salam.Bonda singgah dari GA y sama.gudluck:)

    ReplyDelete
  3. Hai..!
    Maaf lambat singgah...Terima kasih sebab sudi join giveaway Sally..Sally baru berkesempatan nak check entri korang..semoga murah rezeki yer nak menang...Jangan lupa datang tgk pemenang kat blog Sally..

    ReplyDelete
  4. Singgah daripada segmen giveaway yang sama :)
    Sorry lambat blogwalking
    http://hiphiphorray15.blogspot.my/2016/03/beauty-stuff-giveaway-by-sally-samsaiman.html

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© Hikayat Leyha. Design by Fearne.