GIVEAWAY : SAYA NAK L'AROME APPLE STEM CELL SLIMMING SERUM


Salamualaikum!

ada satu lagi giveaway yang menarik tertarik untuk dimenangi!

syarat yang mudah..psst! siapa nak slim langsing meh join contest ni =D



//klik pada banner untuk join!

Antara syarat-syarat mudah yang korang kena sukseskan untuk dapatkan hadiah ialah,
simple jer~~

1. FOLLOW blog Mama Lynn ni .. WAJIB tunjukkan bukti yaa ! <Done>


2. FOLLOW FB Mama Lynn ... bukti bukti <Done!>


3. Buat entri bertajuk "GIVEAWAY : SAYA NAK L'AROME APPLE STEM CELL SLIMMING SERUM"

4. Tempek banner di atas dalam entri korang

5. Lengkapkan slogan "SAYA NAK L'AROME APPLE STEM CELL SLIMMING SERUM KERANA ......."
:: saya telah mengalami penaikan berat badan yang tersangatlah cepat dan masalah jarang membuang air besar. Ini telah menyebabkan masalah pengecilan baju-baju didalam almari dan kesusahan mencari baju dalam ketinggian yang tidak stabil dengan berat saya. Tidak kurang juga, disebabkan masalah pepijat, kesan parut luka di lengan dan kaki sukar untuk dihilangkan. ='( sekian, terima kasih  

6. Cepat contest tutup 31 January! Pemenang akan diumukan 3 February!

 ==== Semoga Berjaya! ====




4 comments

  1. Wah..macam menarik je...Heheheh Good luck untuk sis & maybe untuk aku juga hehehe

    ReplyDelete
  2. ASSALAMUALAIKUM
    TERIMA KASIH MAMA LYNN UCAPKAN DI ATAS PENYERTAAN ANDA. IN SHAA ALLAH BY TODAY MAMA LYNN AKAN SENARAIKAN SEMUA SENARAI PESERTA. BOLEH LA U ALLS SEMUA BERSUAI KENAL. PENGUNGUMAN PEMENANG AKAN DIBUAT AWAL FEB NANTI. WISH ALL THE BEST BUAT SEMUA.

    SALAM SAYANG
    MAMA LYNN

    ReplyDelete

Latest Instagrams

© Hikayat Leyha. Design by Fearne.