Happy Belated Burfday dear Buddyz! B.F.F (Buddyz-Friendship-Forever)







Salamualalaikum !

cerita pasal semalam dan harini, aku berkesempatan keluar sembang (lepak) dengan member-member aku merangkap buddyz.





Memandangkan aku pun jarang jumpa dah dengan dorang sejak dua menjak sibuk dengan kertas yang gulung-gulung, maka aku bila tiba burfday dorang aku belikan la hadiah. Tader la yang vogue gitiew but based my affordability aku la. Setakat mana aku mampu. Aku pun mano la keja lagi nya pun.. haha

Yang si Cik Pipah nya, burfday dia tempoh hari.. dalam bulan 10.
Lady Eqa lak bulan 2 lepas.. yang ni memang aku kasam hadiah dia berabis. Sampai dah takda stok tempat aku beli barang tu.. hahaha punya la lama gila aku perap.

Bulan 2 kut, nak expect apa, aku pun mana balik raya haritu.. tsk tsk~

And as a friend when dorang appreciate hadiah yang kita kasi, aku tersangat lah happy! yippiee~~
memang la orang terima hadiah gembira kan? but, korang penah tak rasa hadiah korang di'return-back'?
ouch.. thats hurt u know.. orang yang kita kasi tu bukan laki k.. mm paham paham je la.. maybe hadiah kita tak setaraf dengan dia.. iye dak... terima je la seadanya.. huhu TT

Dorang tag aku kat ig, happy nya tengok dorang terima hadiah tu.. takot la kena reject huhu

Happy burfday to korang,

firstly to Cik Pipah,
who always near my side...
happy belated burfay uii~~ welkem to 19, the last age in 'teen' stage,
I always update ur progress from nogri, so anything happen n u wanted to share or afiis bully u just give me a call hahaha
do all da best for ur stpm, wishing u success ur stpm!
hoping u still maintain cute like this forever ever after..hahaha (but ur height already higher than me..tsk tsk)
may Allah bless ur life.. ~

and dearly my lady, EqaSham,
the one who always be my bestie from school level until now,
selamat hari tua pokk! u only have less than 3 months to spend in 'teen' stage..
and after that u going to 'ty' level.. hahaha feel older huh? accept it!
its feel like yesterday we escaped the class and go climb the tree..(gilo zaman dolu-dolu haa)
dun forget to invite me for ur wedding~
wish all da best for ur engineering things
please, do keep ur 'prettyness' face, maintain ur body weight.. dun be like papan sekeping haha
may Allah bless ur life also.. !



                                             


                                             


naa kau.. tak alang alang aku kasi, grenade.. ko ada? hahaha
tudung tu alhamdulillah tak menghampakan aku, takot sangat nak beli tudung tak ngan dengan skin face orang.. karang tal ngam, for sure orang tamau pakai.. sia-sia kita beli.. haruu~~

but, if i wanna someone appreciate u, u must know how to appreciate people first..
adat dunia, adat manusia, "GIVE & TAKE" adalah benda yang wajib/pasti/harus ada dalam setiap perhubungan..aishh dah bersyarah lak aku haa..

Sekali godek punya godek aku punya document, jumpa la beberapa gambar time form 5 dulu.. terasa singkat masa berlalu.. sedar tak sedar dah dua tahun aku tinggalkan sekolah..

kenangan kitorang main aising kek last day skolah, masuk kelas Cikgu Hamidon as cikgu Prinsip Perakaunan dengan muka yang tersangatlah comot dan lambat pulak tu.. but, cikgu tu tak kesah..last day.. thanks cegu midon! cegu paling sporting!

ku share kan sket la gamba last-last day skolah ni.. memoria~~ memoriaaa






 hoping our friendship till Jannah! aamiin

credit to: Cik Pipah, Lady EqaSham, and to all guys yg aku rasa korang la makhluk-makhluk 'penyeri' alam yang paling bongok.. haha just kidin' chill bebeh!

enjoy reading~ ^^

Post a Comment

Latest Instagrams

© Hikayat Leyha. Design by Fearne.