Final First Year!

Bismillah.. Assalamualaikum.
 
*dok senyum sorang-sorang sambil dengar lagu Kaho Na Pyar Hai =)

Alhamdulillah. Masih di rezekikan untuk menulis entri pada harini. *mood riang 
Semalam aku da register untuk masuk semester 3. weeee~~ waaa sedar tak sedar aku da final year one! alhamdulillah Ya Allah. 
rezeki aku untuk belajar jadi arkitek masih terbuka. And inshaa Allah kalau di rezekikan lagi aku nak ambik part I (degree) n part II (master)^^

Untuk sem ni aku ada 3 subjek. Sepatutnya 4 subjek, tapi memandangkan aku dah ambik subjek Pengajian Islam sem yang lepas, kira 3 je la.
Building construction I, Architecture Communication II n Materials in construction. hmm aku rasa nak add subjek. Nak cuba potong masa study =3
kalau ikut kiraan aku, maybe 2016 aku habis study. Awal 2016. Kalau boleh nak before 2016 and by 2016 (inshaa Allah umur panjang) aku da start kerja.. waktu tu pun aku baru 21.. hahaha rsenya mseh ada peluang aku nak buat degree camni. 

Aku pun dah godek mana nak sambung degree pasni, maybe dekat UTM kut.. Duration:3 year, kalau keluar aku dah 24 years old.. Paling-paling pun kerja setahun, loan kereta and rumah dah boleh enjoy dah lepas tu *if aku rsa xnak continue part II la..hahaha


Post a Comment

Latest Instagrams

© Hikayat Leyha. Design by Fearne.